Η Smart Advice, εφαρμογή που έχει υλοποιηθεί από την ITeQ αποκλειστικά για τα Φαρμακεία, εγκαθίσταται σε tablet 10.1’’ ιντσών, το οποίο τοποθετείται στο ταμείο του Φαρμακείου με ειδική βάση στήριξης σε χρωματισμό που προσελκύει το μάτι του πελάτη.
Το περιεχόμενο που προβάλλεται στο tablet απευθύνεται στον εκάστοτε πελάτη που εξυπηρετείται στο ταμείο και τον πάγκο εργασίας του Φαρμακείου και έχει 2 καταστάσεις: περιεχόμενο σε αδράνεια και περιεχόμενο κανόνων.
Στο περιεχόμενο αδράνειας προβάλλονται μηνύματα γενικού ενδιαφέροντος (προσφορές, ωράριο λειτουργίας, events κ.α.) που απευθύνονται στο σύνολο των πελατών. Με αυτό τον τρόπο δίνεται η ευκαιρία στον Φαρμακοποιό να επικοινωνήσει σε όλους τους πελάτες που θα «φτάσουν» στον πάγκο – ταμείο μηνύματα που θα ενισχύσουν την κίνηση των προσφορών και την ενημέρωση των πελατών για τα θέματα του Φαρμακείου.
Η «μαγεία» της Smart Advice ξεκινά με την έναρξη της συναλλαγής με τον πελάτη. Όταν ο Φαρμακοποιός καταχωρεί μία πώληση στο σύστημα του με την χρήση bar code, η Smart Advice αυτόματα αναγνωρίζει σχετιζόμενα προϊόντα και υπηρεσίες και προβάλλει την ίδια στιγμή τις προτάσεις του Φαρμακείου, οι οποίες σχετίζονται με το προϊόν που μόλις καταχωρήθηκε προς πώληση.
Ο Φαρμακοποιός δημιουργεί τους δικούς του κανόνες προβολής για Φάρμακα και Παραφάρμακα – Καλλυντικά (είτε μόνος είτε με την βοήθεια των συμβούλων της εταιρείας), με κριτήρια που πληρούν τις δικές του ανάγκες επιλέγοντας από:
- Bar code
- Ομάδα ATC
- Δραστική ουσία
- Προμηθευτή
- Κατηγορίες Παραφαρμάκων – Καλλυντικών
Λόγου χάρη, «Όταν καταχωρήσω bar code με δραστική ουσία στατίνη, παρουσίασε στον πελάτη μήνυμα περιεχομένου με πρόταση για συμπλήρωμα διατροφής Q10» ή «όταν καταχωρήσω κρέμα προσώπου δείξε την προσφορά για κρέμα ματιών». Με αυτό τον τρόπο, κάθε φορά που στο Φαρμακείο καταχωρείται bar code για την πώληση στατίνης, η Smart Advice θα προβάλει σχετικό περιεχόμενο για την προώθηση του επιθυμητού συμπληρώματος Q10.
Ταυτόχρονα στον υπολογιστή του Φαρμακείου εμφανίζεται μήνυμα – ειδοποίηση στα Windows – που ενημερώνει για το περιεχόμενο που προβάλλει το tablet.
Ο Φαρμακοποιός μπορεί, στη διάρκεια που επιθυμεί, να ανακτά στατιστικά στοιχεία για τον αριθμό των προβολών και των επιτυχημένων πωλήσεων από κάθε προβολή.
Όταν δεν υπάρχει αντιστοίχιση σχετιζόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, η Smart Advice μεταβαίνει αυτόματα στην κατάσταση «αδράνειας».