Η Smart Advice παρουσιάζει στοχευμένες προτάσεις προϊόντων και υπηρεσιών στον πελάτη σε οθόνη tablet στο ταμείο του Φαρμακείου την ώρα της συναλλαγής, σύμφωνα με τις εκάστοτε αγορές του.
Η Smart Advice έχει δημιουργηθεί με πρωταρχικό σκοπό την ανάπτυξη των συνδυαστικών πωλήσεων στο Φαρμακείο.
Οι συνδυαστικές πωλήσεις ως συμπληρωματικές, αποτελούν ένα εγγυημένο μέσο για την αύξηση της μέσης αξίας του καλαθιού του πελάτη και την ενίσχυση της κερδοφορίας του Φαρμακείου.
Επιπλέον, μέσω εξατομικευμένου περιεχομένου, αναβαθμίζεται η καταναλωτική εμπειρία και η συνολική ικανοποίηση του πελάτη από την επίσκεψη του στο Φαρμακείο.
Η Smart Advice μπορεί να αξιοποιηθεί και ως μέσο προώθησης γενικών εμπορικών συμφωνιών του Φαρμακοποιού, σε συνεργασία με τις εταιρείες του χώρου.
Με τις στοχευμένες προτάσεις, αναδεικνύεται η επιστημοσύνη και η βαρύτητα του ρόλου του Φαρμακοποιού στην φαρμακευτική θεραπεία.
Η θέση της Smart Advice στο ταμείο του Φαρμακείου και η συνεχής προβολή των ειδικών προσφορών σε όλους τους πελάτες εξασφαλίζει υψηλότερες πωλήσεις και ταχύτερη κυκλοφορία «ξεχασμένων» κωδικών.
Το Φαρμακείο αποκτά πρόσβαση σε σύστημα αναφορών για την μέτρηση της αποτελεσματικότηταςτων προβολών και των προσφορών από την Smart Advice.